اطلاعيه‌اي شوراي معاونين باشگاه پرسپولیس
 
دنیای مکانیک حرارت درسیالات
 
 

 

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در پي صدور احکام انضباطي عليه پرسپوليس مبني بر کسر يک امتياز و محروميت دو جلسه‌اي سرمربي پرسپوليس، نشست شوراي معاونين باشگاه پرسپوليس ظهر امروز به رياست بهروز منتقمي برگزار شد.

در اين نشست دو ساعته که ظهر امروز به رياست بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه و با حضور معاونين امور فرهنگي، حقوقي، ورزشي، مديريت روابط عمومي، کانون هواداران و رئيس دفتر مدير عامل در باشگاه برگزار شد، اعضاي حاضر در جلسه، پس از بررسي و جمع بندي اتفاقات اخير اطلاعيه‌اي صادر کردند.

متن اطلاعيه شوراي معاونين باشگاه پرسپوليس به شرح زير است:

1- در شرايطي که سرپرست محترم وزارت ورزش و جوانان بر حمايت قاطع از باشگاه پرسپوليس و همچنين استقلال تا زمان خصوصي شدن تاکيد کرده و تيم فوتبال پرسپوليس نيز در سايه تلاش‌هاي شبانه روزي مدير عامل، همدلي و همفکري هيأت مديره و ارکان باشگاه، درايت کادر فني، همت بازيکنان و حمايت همه جانبه هواداران توانسته به جايگاه دوم جدول رده بندي دست يافته و فاصله امتيازات خود با صدر جدول را به دو امتياز کاهش دهد، برخي برخوردهاي غير منصفانه جاي بررسي و تامل هر چه بيشتر دارد. اميدواريم برخي تصميمات و اتفاقات، ريشه در جريانات اخير که نشأت گرفته از اظهارنظر مديريت و سرمربي پرسپوليس مبني بر مبارزه با فساد در فوتبال بوده نداشته باشد چرا که به نظر مي رسد محروميت دو جلسه اي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تصميم سخت‌گيرانه‌اي باشد.

علي دايي در ديدار مقابل صباي قم با اعتراض کادر فني تيم ميزبان مواجه شد و شروع کننده جريانات نبود و در کنفرانس خبري نيز در قبال اتهامات مطرح شده از خود دفاع کرد. همچنين سرمربي تيم فوتبال در بازي مقابل داماش نيز اگر مرتکب تخلفي شده بود پس چرا از سوي داور از زمين اخراج نشده است؟!

چرا براي در نظر گرفتن چنين محروميتي نظرات و ديدگاه هاي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس و يا معاونت حقوقي باشگاه را جويا نشده‌اند؟ چرا از سرمربي پرسپوليس سوال نکردند که بين شما و داور چهارم چه گذشت؟ علاوه بر اين در همين فصل جاري شاهد اعتراضات بسيار شديدتري به تيم داوري از سوي برخي مربيان و عوامل تيم‌ها بوده‌ايم که در قبال آن هيچ محروميتي اعمال نشده است. همه اين سوالات، ابهاماتي را بوجود آورده است که مستلزم پيگيري از طريق کميته محترم انضباطي فدراسيون و رسيدن به نتيجه منطقي است.

2- کسر يک امتياز از تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطي که هواداران پرسپوليس در فصل جاري همواره مسائل اخلاقي را رعايت کرده و با سر دادن شعارهاي اخلاقي از داوران حمايت کرده و حرمت تيم‌هاي ميهمان را حفظ کرده‌اند جاي سوال و ابهام فراوان دارد. از پرسپوليس در شرايطي يک امتياز کسر مي شود که هواداران تيم فوتبال داماش از ابتداي بازي اقدام به توهين و فحاشي عليه مدافع ملي پوش تيم پرسپوليس کردند اما هواداران پرسپوليس تا اواخر بازي خويشتن داري کرده و پاسخي به اين توهين ها ندادند. چگونه مي شود که شعارهاي توهين آميز تيم ميهمان و همچنين هواداران برخي تيم هايي که در فصل جاري ميزبان پرسپوليس بوده‌اند شنيده نمي‌شود اما نسبت به اولين اعتراض هواداران پرسپوليس چنين تصميم گرفته مي شود؟! چرا توهين‌هاي مستمر به دو بازيکن پرسپوليس در دو فصل اخير از سوي هواداران يک تيم شهرستاني با کسر امتياز همراه نمي شود اما ...؟! آيا برخي تيم‌ها از حاشيه امن برخوردار هستند؟! حال اين سوال و شائبه نيز بوجود مي‌آيد که آيا چون از برخي تيم ها امتياز کسر شده مسوولان محترم در فدراسيون فوتبال منتظر فرصتي بودند تا امتيازي از تيم پرسپوليس کسر شود تا عدالت از اين طريق رعايت شود؟! اصولا چگونه است که احکام انضباطي ديدار پرسپوليس و صباي قم پس از سه هفته و احکام انضباطي ديدار پرسپوليس و داماش در کمتر از 48 ساعت صادر مي شود؟!

باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس که انتظار داشته در طول هفته هاي گذشته با تقدير کميته انضباطي از هواداران پرسپوليس مواجه شود براي رفع اين ابهامات به رغم ناراحتي شديد مدير عامل باشگاه از چنين برخوردهايي، به دور از هياهو سوالات ابهامات و شائبه‌هاي موجود مطرح شده را از مجاري قانوني و توسط قائم مقام و معاونت حقوقي باشگاه پيگيري خواهد کرد و نتيجه اين اقدامات را به اطلاع هواداران پرسپوليس خواهد رساند.

3- بار ديگر تاکيد مي کنيم که مدير عامل و سرمربي پرسپوليس همواره به جامعه شريف و پاک داوري کشورمان احترام گذاشته و حتي بر خود واجب مي‌داند که در چنين شرايطي از کميته داوران و جامعه داوري کشورمان تقدير نمايد و با تلاش‌ها براي رو در رو قرار دادن باشگاه پرسپوليس با جامعه داوري نيز مبارزه نمايد. براي چندمين بار تاکيد مي کنيم مشکل باشگاه و کادر فني پرسپوليس تنها و تنها يک داور خاص بوده و لاغير. اميدواريم حال که در پي مسائل مطرح شده از سوي مدير عامل و سرمربي پرسپوليس و پيگيري هاي مسئولان وزارت ورزش، مديران فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ، کميسيون اصل 90 مجلس و رسانه ها جريان مبارزه با فساد در فوتبال به راه افتاده، اين جريان به درستي هدايت شده و شاهد برخوردهاي بازدارنده و معکوس نبوده و تاسف نخوريم که چرا جريان مبارزه با فساد در فوتبال از مسير اصلي خود خارج شده است. همچنين اميدواريم برخوردهاي به گونه اي نباشد که اين تصور ايجاد شود عزم و اراده کافي براي مبارزه با فساد در مراکز تصميم گيري فوتبال کشورمان وجود ندارد.

5- از هواداران فهيم و قدرشناس پرسپوليس انتظار داريم و درخواست مي کنيم همچون بازي‌هاي گذشته ضمن حفظ احترام تيم داوري و تيم هاي ميهمان به حمايت همه جانبه از تيم پرسپوليس تا دقيقه 90 پرداخته و به واسطه تصميمات کميته انضباطي از هرگونه موضع گيري خودداري نمايند و ايمان داشته باشند که باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس براي دفاع از حق تضييع شده آنها پيگيري هاي لازم را انجام داده و کوتاه نخواهد آمد. ما اميدواريم مسئولان فدراسيون فوتبال نيز به درخواست بررسي مجدد احکام صادره يا تجديد نظر آن هر چه سريعتر اقدام نمايند و پاسخ مناسبي براي ابهامات موجود ارائه دهند تا در سايه شفاف سازي و رفع شائبه‌ها، نتايج بررسي‌هاي انجام شده براي هواداران، افکار عمومي، جامعه فوتبال و رسانه‌ها اطلاع رساني شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای مکانیک درسیالات و آدرس mostafaramroudi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 25094
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1





کد پیغام خوش آمدگویی